post


Velikost – u většiny firemních subjektů rozhoduje u volby reklamních předmětů cena, což je pochopitelné a logické, ale spolu s tím má velkou váhu i velikost předmětu. Záleží na osobních preferencích a vhodné situaci, ale je jasné, že někdy postačí jen propiska a poznámkový blok, zatímco jiným zákazníkům či partnerům se sluší předat třeba batůžek, tričko, mikinu nebo deštník. Svým způsobem tu hraje jistou roli i psychologie, kdy je velká „věc“ odrazem větší vážnosti a cti, i když to samozřejmě může být hodnocení poněkud zkreslené.

barevné mikiny

Praktičnost – při výběru vhodného reklamního předmětu se zamyslete i nad tím, pro koho to bude, a k čemu jej dotyčná osoba využije. Například pro firemní školení se pro účastníky školení hodí propisky nebo flash disky, a třeba do vodáckého oddílu, který přijímá nové členy, by lépe pasovala kšiltovka nebo tričko s potiskem.

reklamní hrnky

Oblečení – zde buďte velmi pozorní, protože špatná velikost – to je danajský dar, tedy dar spíše na obtíž. Chcete-li jít touto cestou, velmi pečlivě si zjistěte velikosti oblečení, abyste svým počinem opravdu přinášeli radost a potěšení. Týká se to i některých druhů čepic, zde je rozdíl zejména mezi dětskou velikostí a výrobky pro dospělé.

Barva – velkou výhodou reklamních předmětů je možnost volit velmi pestré barvy. Považují se také za jistou recesi, a tak si tu můžete dovolit více experimentovat, v porovnání s běžnou konfekcí, a volit barvy pastelové a výrazné. Měli byste ale předem zjistit u svých klientů oblíbenost jednotlivých barev, aby to mělo solidní efekt. A nebojte se sáhnout i po růžové a darovat ji mužům, například v podobě polokošil nebo triček či mikin, růžová se běžně mezi muži nosila v době renesance, tak proč tuto hezkou tradici neobnovit? A pamatujte, že barvy rozveselí mysl a podporují dobrou náladu, což ale neplatí pro černou a šedou, které spíše prohloubí deprese a úzkosti.